Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2014 Pazar

Bir Kadının Gözyaşlarına Dokunmak



Ağlamak genel olarak hüznü çağrıştırsada kadınlar sadece hüzünlendiği zaman ağlamaz. Kadınlar duygularını çok yoğun yaşadıkları için genel olarak ağlamaya meyillidirler. Bunu eleştirmek babında söylemiyorum. Kadınlar bir çok konuda torpilli yaratılmıştır bence. Duyguları yoğun yaşadıkları için sevinçleri, mutlulukları ve neşeleri daha çoşkuludur. Aşkı ve tutkuyu derinlemesine yaşarlar. Sekste erkeklerden daha fazla haz alırlar. Bunun gibi bir çok konuda torpillidir kadınlar. 


Bir kadın sizin için ağlayabilir. Onu üzdüğünüz veya canını yaktığınız için değil, tutkudan, anlık duygusallıktan, ihtirastan veya kıskançlıktan. İşte bu insana bambaşka bir haz veriyor. Bu bambaşka bir duygu... Hastalıklı bir durum mu bilmiyorum ve ağlatmak için özel bir çaba harcamıyorum ama o an beni benden alıyor. O an karşımdaki kadına sarılmak ve o yoğun duyguların en azından yarısını hissetmek istiyorum ama o yoğunluğu bir türlü kendi bünyeme sığdıramıyorum. Sadece bana yansıyan hazla yetiniyorum. O bile bana ruhsal bir orgazm yaşatmaya yetiyor. 
Sihirlidir kadınlar, bir anda hayatınızın akışını değiştirebilirler. Hatta bunu o kadar kolay yaparlar ki güçleri karşısında onlara saygı duymaktan başka bir şey gelmez elinizden. Güç sadece fiziksel güçle sınırlı değildir. Kadınlar yoğun duygulara uyum sağlayabilecek şekilde yaratılmıştır. Aynı yoğunluğa sahip olmaya çalışırsanız veya kendinizi o yoğunluğa kaptırırsanız zehirlenir ve allak bullak olursunuz. Duracağınız yeri iyi ayarlamalısınız. Zehir bazen panzehir de olabilir, istifade etmeyi bilmek gerek. O tılsımdan faydalanabilmek için gerekli koşulları yaratmak gerek. Kadınları sadece haz veren birer beden olarak görmek büyük bir kayıptır. Kadınlar bünyelerinde bir çok haz barındırır fakat bunların çoğu bedensel değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder