Bu Blogda Ara

16 Nisan 2014 Çarşamba

Biliyor Muydunuz?

Sosyal medyadaki yeni bir akım olan "Biliyor muydunuz?" furyasının tesiri altında kaldım. Geçenlerde "Mutluyken ani bir ruh değişimiyle mutsuz oluyorsanız bilinç altında özlediğiniz biri vardır." diye bir tuhaf bir bilgiye denk geldim. Evet ara sıra başıma geliyor ama kimi özlediğimi bilmiyorum, daha doğrusu özlediğim biri olup olmadığına bile emin değilim. Birini özlüyor olsaydım mutlaka onunla iletişime geçerdim. Acaba doğru mu bu? Her şeyin sebebi bu mu acaba? Offf yine kafamda deli sorular...



"Yan yana" kelimesi ayrı yazılırken, "Apayrı" kelimesi birleşik yazılır. Acaba apayrı olup da aslında ruhsal olarak yan yana olduğum biri mi var? Deja-vu, bir anı daha önce yaşadığını hissetme durumudur; görüntünün beyne gözden daha önce ulaşması durumunda hissedilen ikilemedir. Peki neden bu durum bazı dönemler sık sık başıma geliyor? Neden sürekli sorguluyorum... Bazen neden her şey bana çok basit geliyor ve neden bir anda her şeyden soğuyorum. Kız çocukları ilk barbie bebekleri sever, erkekler ise arabaları. Yaşlar ilerledikçe, işler tam tersine döner. Bu kadar kalıplaşmış bir mekanizma mıyız biz? Bu kadar basit miyiz biz? 



Bir şeyi asla yapmam demek, onu yapmaya başlamanın ilk adımıdır. hayat çok garip...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder